Het fundament van MathMind wordt gevormd door Boudewijn Kuperus en Sjuup Sinds mijn middelbare school wiskunde echt begrijpen. Die behoefte werd tijdens mijn studie werktuigbouwkunde aan de T.U. in Delft alleen maar groter. <br> Naast de behoefte aan begrip, vond ik het leuk om mijn kennis met andere te delen. Niet alleen in de vorm van bijles maar ook door mede studenten te helpen. Hierbij viel mij vooral dat het inzichtelijk en praktisch maken van formules al veel inzicht verschafte bij de personen die ik hielp. Na mijn studie heb ik veel tijd aan mijn emotionele ontwikkeling moeten besteden. Een ontwikkeling waarvan ik nu nog dagelijks de vruchten pluk. Naast de rationele analyse waarom iemand moeite heeft met bijvoorbeeld wiskunde kan ik iemands coopingmechanisme doorgronden waardoor ik denk efficiënter te kunnen werken. Naast het geven van bijlessen heb ik mijn creativiteit ook vormgegeven. Niet alleen het ontwerp en de structuur van deze pagina is daar een voorbeeld van. Diverse uitvindingen binnen en buiten het vak (wiskunde) onderstrepen dat ook. Meer hierover op mijn blog in wording. Wat betreft mijn onderwijsbevoegdheid voor docent Wiskunde tot slot, kan ik niet anders zeggen dat dit een didactische en intellectuele doodslag voor mijn brein betekende. Rekko. Beiden hebben naast de vakinhoudelijke kennis jaren ervaring met doceren.
Omdat wij aan het uitbreiden zijn, zijn wij op zoek naar docenten die ons team willen versterken .